środa, 22 maja 2013

FUCK - Frequently Asked Questions.

Slowem wstępu. Zapraszam do lektury mojego prywatnego miejsca w internetach. Tu macie krótki FAQ – Pytania, które słyszałem wiele razy i nie chcę mi się udzielać tej samej odpowiedzi po raz kolejny.

Kto?

Niektórzy znają mnie jako Gibon, inni jako Grubcio. Malutka część społeczeństwa mówi na mnie po imieniu (tak, mam imię).

Po co?

Po prostu. Czasem czuję potrzebę uzewnętrznienia się, blog daję mi tą możliwość. Teksty, felietony (?), które wypisywałem od czasu do czasu na facebook'u spotkały się z przeróżnym odbiorem, ale mimo wszystko głównie pozytywnym. Blog będzie miejscem, gdzie cały ten mój piśmienniczy światek będzie mieć swoje miejsce.

Dla kogo?

Pisze dla siebie. Jeśli podoba Ci się to co robię, także dla Ciebie. Jeśli nie, wiesz jak zamknąć okno w przeglądarce. Nie wszystko jest dla każdego. Jakieś uwagi, spostrzeżenia? Zostaw coś po sobie w komentarzu :)

Co?

Wszystko. Nie będę starał się zamykać w jednym temacie i konwencji, może z czasem dojdą opowiadania za, które też kiedyś chciałem się zabrać. Może jakieś cykle tematyczne, spostrzeżenia, recenzje i cokolwiek przyjdzie mi do głowy.

Kiedy?

Postaram się jak najczęściej wrzucać nowe rzeczy, jednak wiadomo, nie zawsze mam ochotę pisać, nie zawsze mam o czym. 

5.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz